xoves, 23 de abril de 2020

Día #24

Bo Día!!

Para hoxe, outra cousiña "light"
Que vos parece xogar un pouco á mariquitilla na casa?!



Primeiro haberá que debuxala no chan...
- Alberto, pero os meus pais non me deixan pintar no chan!
Xa o sei, eu tampouco deixo a miña filla que o faga, de feito, o que ía propoñer é que usedes cinta illante que teñades pola casa para facela!
O tema é que se perdedes o equilibrio ou pisades algunha liña, deberedes tirar os Dados Fitness e realizar o exercicio correspondente durante o tempo que marque!
Olliño amigas e amigos que aparte de divertido, vai ser cansado, avisadas e avisados estades!

Moito ánimo para todas e todos e xa sabedes! estou no meu email para calquera cousa que precisedes!

ajcostas@edu.xunta.es

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Día #44

Bo día!! Hoxe a entrada vai destinada a seguir animándovos coa ximkana do confinamento!!! Aproveito para informarvos tamén de que tedes disp...