luns, 18 de maio de 2020

Día #40

Bo Día!!

Sei que aínda teño retos pendientes de publicar, non desesperedes, vou poñer todos!!

Hoxe gustaríame pasarvos unha pequena enquisa para facerme unha pequena idea de como funcionou o blogue e tamén de como melloralo no futuro.

Son 7 preguntiñas de nada que podedes contestar en un minutiño!
Imos logo:

  1. Cál foi o reto que máis che gustou?
  2. Cál foi o que menos che gustou?
  3. Qué reto che costou máis realizar? Por qué pensas que foi?
  4. Que reto che resultou máis doado? Por qué cres que foi?
  5. Cál ou cales de todos os retos che pareceu ou pareceron imposibles de facer? Como pensas que podería propoñelos para que fose posible?
  6. Foi máis cómodo para ti que os retos propostos os realizase eu e poder velos feitos?
  7. Pareceuche unha boa iniciativa este plantexamento para o período de confiinamento? Por qué?
Gustaríame que esta enquisa fose o máis privada posible para non influirvos entre vos, así que prefiro que me enviedes as respostas por email e non as deixedes en comentarios!

Lembrade o meu email: ajcostas@edu.xunta.es

Esta semana continúo subindo os retos que propoñedes, se algún tivo outra idea xenial para que eu leve a cabo e poder repetila, xa sabedes onde escribir!!

Apertas a todos!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Día #44

Bo día!! Hoxe a entrada vai destinada a seguir animándovos coa ximkana do confinamento!!! Aproveito para informarvos tamén de que tedes disp...