martes, 12 de maio de 2020

Día #36

Bo Día!!!

O prometido é débeda!!

O primeiro que me enviou un reto foi Diego Martínez Mera, de 4º de Primaria, e a proposta de reto, que eu mesmo aceptei foi a seguinte:

Material: unha pelota
Normas: Elixe 5 exercicios para realizar coa pelota en diferentes estacións e realiza cada exercicio durante 10 segundos, terás outros 10 de descanso para cambiar de estación. 

Aquí está a proba!<-------Click Aquí

Explico porque decidín facer cambios na proposta:

O tempo de realización dos exercicios é de 10 segundos e para unha persoa con fondo físico, co mesmo tempo de descanso non supón un reto real, por iso eliminei o tempo de descanso e o desprazamento realizando todo seguido no sitio.

Foi moi boa proposta e realmente foi un reto de bastante esixencia física!

Teño máis propostas que irei realizando ao longo da semana, acompañádeme e seguide mandando, propostas e vídeos realizando as dos vosos compañeiros ao meu correo: 

ajcostas@edu.xunta.es

Ánimo e moitas apertas, estou desexando vervos!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Día #44

Bo día!! Hoxe a entrada vai destinada a seguir animándovos coa ximkana do confinamento!!! Aproveito para informarvos tamén de que tedes disp...