sábado, 21 de marzo de 2020

Día #6

Bo Día!!!

Xa estamos a sábado, e como moitos de vos lograstedes adiviñar, hoxe toca comba!!

Para hoxe, quero propoñervos un reto coa comba, máis ben... dous!
Deberedes contar o número de veces que sodes capaces de saltar sen parar e despois usaredes un reloxo ou un cronómetro para ver cantos segundos podedes saltar sen parar!

Como facemos sempre, podemos darlle ao reto unha volta e propor novos desafíos:


  • Podes saltar á comba nunha perna?
  • Podes saltar cos ollos pechados?
  • Podes saltar alternando as pernas?
  • Se tedes a sorte de contar cun xardín, Quén tardará menos en completar un circuito saltando á comba?
  • Ocorresevos algún máis? ADIANTE!

Gustaríame lembrarvos que hoxe é o día da poesía e non podía deixalo pasar ser compartir un poema convosco:



Con el tiempo me he convertido en una personas más práctica;
he reconvertido mis definiciones de confianza, paz y felicidad.
Han resultado tan simples ciertas cosas que me río del pasado y ya no pierdo horas de sueño por tonterías, por personas que no lo merecen, por historias sin solución y calles sin salida.
Ya no me desgasto, ni me disgusto, ni me entrego a causas perdidas por eso mismo;
porque están perdidas.
Confío a veces demasiado en el destino para sentirme mejor.
Si quiero a alguien lo digo, y punto.
Entonces me paro a pensar en lo más importante: mi familia, la amistad, sentirse en paz consigo mismo, ser capaz de enamorarte como un loco.
Valoro el tiempo como lo más importante; cuando alguien te regala su tiempo está dándote una parte vital que ya no vuelve.
Creo en lo que el corazón me dice aunque la cabeza vaya en otra dirección y elijo vaciarme en eso como manera impecable de vivir la vida.
Por si acaso.
Por si acaso mañana de repente alguien o algo va y me dice que todo ha terminado.
Vive valiente, no conozcas otra forma.

"Lae Sánchez"

Nada máis, amiguiños, lembrade, agardo as vosas fotos e vídeos en: ajcostas@edu.xunta.es

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Día #44

Bo día!! Hoxe a entrada vai destinada a seguir animándovos coa ximkana do confinamento!!! Aproveito para informarvos tamén de que tedes disp...